Ema a Eva

12.07.2010 20:26

Ema a Eva jsou moje 2 morčata. Jsou to hladkostrstí albíni a mají červené oči a bílou srst. Eva je napohled s Emou úplně stejná,ale ve skutečnosti mají každá jinak hladkou srst a jinak zbarvené tlapičky. moc je miluju a pečlivě se o ně starám ,třeba dnes jsem jim dala 2 hlávky salátu,okurku,jablko a seno (ten salát u nich v morčatárně * pořád leží). před pár dny jim můj tatínek vyrobil morčatárnu,která je hrozně praktická.Má oddělávací střechu, dvířka, a má 2patýrka s přízemým a 2 domečky,ale jeden je příliš velký a druhý moc malý,takže spí obě v tom velkém :D. Pítko mají velké asi 10 cm a vyměnuju jim vodu tak 1ou za 2 dny. Podle toho,jakou mají miláášci žízinku :D. Holky jsme koupili s tatínkem ve stejném zverimexu až na to,že Emu jsme koupili o 2týdny dřív. Podle mých výpočtů ( =D ) se Ema narodila 18.2.2009 a Eva 28.2.2009. Stejně si jsou ale tak podobné,že musí mít alespon příbuzné předky. A zajímavý je to,že oboum dvoum se na čumáčku objevuje světle rezavá skvrnka a na STEJNYM místě! Je to celé záhada,která nebude asi nikdy vyřešena. At jsou příbuzný nebo ne, mám je ráda jednu jako druhou !!!! Sice je Emička líp ochočená,ale Eva má zase hladší srst. Mám Evičku i Emu prostě nastejno,což je velice důležitý! I zvířata mohou žárlit ! Mám to vyskoušený měla jsem křečka Julču a..no..ale to už je zase úplně jiný příběh !!!! tak příště AHOJ !!!